eCommerce akademie 2017

Znásobte tržby i zisk prodejem do zahraničí!

arrow Začínáme 21. dubna
time Registrace se uzavírá 21. dubna. 2017
place Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, 100 00 Strašnice

Nový vzdělávací program z dílny Google, Asociace pro elektronickou komerci a ACOMWARE je zaměřený na e-shopy, které se aktivně zajímají o vstup nebo další expanzi na zahraničních trzích. Během 5-ti školících dnů nabídne komplexní informace a praktické rady, jak takovou expanzi úspěšně zvládnout.

eCommerce akademie 2017

O PROJEKTU

Nový vzdělávací program z dílny Google, Asociace pro elektronickou komerci a ACOMWARE je zaměřený na e-shopy, které se aktivně zajímají o vstup nebo další expanzi na zahraničních trzích. Během 5 -ti školících dnů nabídne komplexní informace a praktické rady, jak takovou expanzi úspěšně zvládnout.

Co můžete očekávat?

  • Komplexní vzdělávací program zaměřený na expanzi e-shopů
  • Informace a praktické rady od předních českých expertů
  • Reálné exportní zkušenosti a know-how významných e-shopů
  • Prostor pro networking a sdílení informací
  • Občerstvení a nápoje po dobu konání akce

TÉMATA

Program jednotlivých setkání nabídne komplexní průřez oblastmi, které e-shopy řeší během expanze:

  • Strategická a obchodní rozhodnutí 
  • Specifika řízení digitální propagace na zahraničních trzích 
  • Distribuce a zákaznický servis 
  • Web, IT a data
  • Právo, ochrana spotřebitele a zákaznická podpora

Můžete se těšit na největší špičky ze všech oblastí a zástupce e-shopů a společností jako jsou Zoot.cz, Alza.cz nebo Google. Všichni mezinárodní expanzí úspěšně prošli a s vámi se teď podělí o své know-how.

PROGRAM AKCE

09:00
16:00

21. dubna - Úvod, strategická a obchodní rozhodnutí

První den si představíme program a řečníky, se kterými se v průběhu kurzu budete setkávat. Pozornost bude věnována výběru cílového trhu z pohledu poptávky a maržovosti, zákaznickým preferencím na cílových trzích, positioningu e-shopu a analýze konkurence a současným trendům v retailu. O pohledy na obchodní rozhodnutí se podělí Zoot a Feedo.
Téma 1
i
09:00
16:00

19. května - Propagace - specifika řízení digitální propagace na zahraničních trzích

Na druhém kurzu si probereme specifika řízení digitální propagace na zahraničních trzích. Marketingoví specialisté vám poradí jak analyzovat trh a konkurenci z pohledu komunikačních preferencí uživatelů a pomohou s nastavením komunikační strategie. Dozvíte se důležité informace o organickém marketingu v zahraničí, o využití mobilu a jeho významu při expanzi nebo o emailingu a jeho lokálních zvyklostech. Dále se budeme bavit o placených kampaních jako jsou PPC – jak je správně optimalizovat a vyhodnocovat, jak vypadá struktura účtů a kampaní při expanzi a naučíte se nejčastější postupy rozšiřování PPC kampaní.
Téma 2
i
09:00
16:00

26. května - Distribuce, finance, daně a clo

Na třetím kurzu se budeme zabývat distribucí a zákaznickým servisem. Věnovat se budeme vlastní distribuci do zahraničí a dozvíte se, jak logistiku na expanzi připravit. Součástí kurzu bude panelová diskuze s dopravci. V druhé části se pobavíme o financích, daních a clu.
Téma 3
i
09:00
16:00

9. června - Web, IT a data

Čtvrtým tématem je web, IT a data. Naši odborníci budou mluvit o cloudových řešeních, hostingu a trafficu s ohledem na mezinárodní expanzi, UX designu v zahraničí s důrazem na mobil, překladům a lokalizaci webových stránek. V druhé polovině kurzu věnované datům se dozvíte jak nastavit KPI pro digitální marketing včetně atribučních modelů, naučíte se analyzovat zákazníky přes více trhů a probereme si i různé business intelligence platformy, které jsou pro mezinárodní expanzi vhodné.
Téma 4
i
09:00
16:00

16. června - Právo, ochrana spotřebitele a zákaznická podpora

Poslední kurz je zaměřen na právní aspekty mezinárodní expanze a zákaznickou podporu. V první části si probereme ochranu spotřebitele, informační povinnost před a po uzavření smlouvy, dále také reklamace. V druhé části budeme řešit zákaznickou podporu v evropském měřítku. Srovnáme si možnosti in-house řešení a outsorcingu, probereme systém řízení zákaznických požadavků a samotné zavedení systému zákaznické péče do procesů firmy. Pozornost bude věnována i výběru vhodného CRM systému a provozu věrnostního programu v zahraničí.
Téma 5
i

Cena 5 000 Kč + DPH

Chci se zúčastnit arrow
logo Acomware

COPYRIGHT 2017 E-ACADEMY.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA